Yuen Wong weer dam kampioen.

Een schijf voor wordt lang niet altijd winst.

Want er gaat wel eens wat mis in de afronding. Michiel Hagreis leek het helemaal voor mekaar te hebben met een schijf voor tegen Gerrit Bosch, Hij won de partij , maar pas nadat Gerrit een verrassende remise wending had gemist. Via een damcombi kwam Jos Moorman een schijf voor tegen Willem Buschers en won de partij ,maar ook nadat Willem een remise variant had gemist. Peter van Esch kwam een schijf voor tegen Hans van der Zon maar hij bouwde het daarna niet optimaal op en zo kon Hans nog ontsnappen naar een puntendeling. Jan Bosch kwam na een damcombi een schijf voor tegen Loes Grooters en ging daarna enigszins frivool maar wel correct naar de winst. Yuen Wong verkreeg een goede positie tegen Henk de Lange en ging via een doorbraak naar de damlijn en won uiteindelijk overtuigend. Daardoor is Yuen al niet meer in te halen en het kampioenschap kan hem niet meer ontgaan. Bart Venneker kreeg uitzicht op remise tegen Jan Hoven maar in een dunne stand ging het toch nog mis voor Bart. In een klassieke partij hielden Tonnie Keijzer en Johan Essink  mekaar perfect en foutloos in evenwicht.

Y.Wong- H. de Lange 2-0

M.Hagreis- G. Bosch 2-0