Combinatie avond bij de Bornse Dam Vereniging.

Loes Grooters dacht een gezonde centrum ruil te doen tegen Michiel Hagreis maar ze werd onaangenaam verrast door een combinatie. Jelle Jepma liep in een openings-combi tegen Peter van Esch en herstel bleek daarna niet meer mogelijk. Tonnie Keijzer toverde een nogal verrassende doorbraakcombi uit de hoge hoed. Het onvrijwillige slachtoffer was Gerard Santen. Langzaam maar zeker kreeg Jan Koerselman beslissend nadeel tegen Yuen Wong, en die rondde het kunstwerkje vervolgens af met een combinatie. Freddy Olthof had combinatief kunnen winnen van Hans van der Zon maar dat werd niet gezien en in een dunne stand miste Freddy ook nog de remise. Jos Moorman stond positioneel verloren tegen Henk de Lange en in zijn zoektocht naar een oplossing liep Jos ook nog in een dam combinatie.

M.Hagreis- L. Grooters 2-0

P.van Esch- J. Jepma 2-0