Dubbelslag voor Loes Grooters.

Een clubavond die ook in het teken stond van een afgebroken partij.

Een “dubbelslag” was er voor Loes Grooters. Zij speelde haar afgebroken partij tegen Freddy Olthof uit. Na een boeiend eindspel won Loes via het listig vast zetten van de dam van de tegenstander. Vervolgens speelde Loes tegen Willem Buschers. Ook die partij won ze omdat haar tegenstander volledig vastliep. Met een fraaie damcombinatie won Yuen Wong al snel van  Gerard Santen. Nico Rosink won al snel van Johan Essink. Hij deed dat door een dubbele dreiging in de stand te vlechten. Freddy Olthof maakte een ernstige fout tegen Bart Venneker en kwam er daarna niet meer aan te pas. In een superieure positionele stijl won Michiel Hagreis een gecompliceerde partij tegen Jan Koerselman. Op de zaterdag speelde het eerste team een uitwedstrijd in en tegen damclub Apeldoorn. Er diende nog wat rechtgezet te worden en dat lukte volledig. Er werd met maar liefst 12-4 gewonnen. Anton Jurg bleef maar drukken totdat zijn tegenstander uiteindelijk bezweek. In het eindspel combineerde Jan Koerselman uiteindelijk naar de winst. Met een listige combi won Frank Eektimmerman zijn partij. Topscorer Gertjan Kolsté won ook deze keer zijn partij. Op ingenieuze wijze profiteerde Nico Rosink maximaal en won. Alleen Michiel Hagreis verloor in een zeer ingewikkelde klassieke partij.