Twee goede debutanten.

Tim Lunneker en Bouke Leferink en ze speelden allebei remise. Tim deed dat keurig tegen Loes Grooters. Bouke speelde een prachtige ingewikkelde partij met wisselende kansen tegen Willem Buschers en tenslotte werd het een puntendeling. Jan Bosch verzilverde een damcombinatie tegen Freddy Olthof. Yuen Wong verkreeg controle over het centrum tegen Michiel Hagreis en hij won gedecideerd. Jos Moorman kampte met een topzware lange vleugel en Henk de Lange forceerde vervolgens schijf- en partijwinst. Bart Venneker speelde een sterke partij tegen Tonnie Keijzer maar hij verzuimde om de kroon op zijn werk te zetten en Tonnie ontsnapte nog naar een puntendeling. Op de zaterdag speelde Borne tegen Lelystad maar dat werd geen succes, er werd met 10-6 verloren. Nico Rosink kwam een schijf achter, later in de partij kreeg hij nog de kans op remise maar dat werd niet gezien. Matthijs van Hofwegen speelde sterk en stond op winst maar door een enorme misrekening verloor hij zelfs nog.  Frank Krijnen en Jos Moorman werden allebei het slachtoffer van combinaties . Jan Bosch won weliswaar met een leep zetje maar ook pas nadat hij op een bepaald moment verloren stond. Gertjan Kolsté speelde sterk en maakte maximaal gebruik van de lamme rechtervleugel van zijn tegenstander. Michiel Hagreis mocht niet mopperen, hij stond verloren maar ontsnapte naar een puntendeling. De puntendeling van Anton Jurg zag er zeer verzorgd uit.

M.Hagreis- Y. Wong 0-2

J.Moorman- H. de Lange 0-2