Dammen en het kerkhofveld.

Het kerkhofveld bevestigde andermaal zijn reputatie.

Gerard Santen dacht straffeloos zomaar het kerkhofveld te bezetten. Tonnie Keijzer wist daar wel raad mee .Hij veroverde het schijfje en won daarna ook de partij. Dexter Oude Egberink verloor al snel van Peter van Esch. Henk de lange verzuimde het om een damcombinatie te nemen tegen Willem Buschers. Een zet later won Henk een schijf en uiteindelijk ook de partij. Jan Bosch won van Freddy Olthof en in de partij tussen Bart Venneker en Fons ten Broeke kregen beide spelers de kans om te winnen dus de puntendeling was uiteindelijk wel terecht. Gerrit Bosch dacht een tijdelijk offer te doen tegen Nico Rosink maar zag zijn schijfje nooit meer terug en verloor. Johan Essink deed een complicerende zet tegen Yuen Wong en kwam verloren te staan en liep vervolgens ook nog in een combi. Michiel Hagreis had kunnen winnen met het plaatsen van een voorpost maar dat werd niet gezien en Hans van der Zon sleepte vervolgens een punt uit het vuur.

G .Santen- T. Keijzer 0-2

J.Bosch- F. Olthof 2-0