Beren op de weg zien.

Blikvanger van de avond was de partij tussen Nico Rosink en Peter van Esch.

Peter kreeg zelfs even een winstkans , maar verder was het toch vooral Nico die de partij domineerde . Hij stond verschillende keren op winst onder meer door een fraaie combinatie, maar op het eind kreeg Peter de kans om af te wikkelen naar een moeizame remise maar hij slaagde daar niet in. Loes Grooters stond op winst tegen Gerard Santen ,maar ze offerde onnodig een schijf en de partij liep remise. Dexter Oude Egberink tegen Johan Essink was een partij met wisselende kansen maar het werd uiteindelijk toch remise. Beren op de weg zien terwijl ze er niet zijn. Gerrit Bosch kwam op winst te staan tegen Jos Moorman door het nemen van een bomzet combinatie , maar ook Gerrit offerde onnodig een schijf en Jos kon afwikkelen naar een puntendeling. Hans van der Zon speelde een degelijke en probleemloze partij tegen Yuen Wong, maar Hans maakte plotseling een toch wel ernstige fout. Bart Venneker en Freddy Olthof speelden een gelijkwaardige partij, maar Bart vergiste zich lelijk bij het beoordelen van een slagkeuze. Michiel Hagreis verkreeg winnend voordeel tegen Jan Koerselman ,maar hij speelde niet de sterkste zet en na een moeizaam eindspel wist Jan de remise haven toch nog te bereiken.

G.Santen- L.Grooters 1-1

D.Oude Egberink- J.Essink 1-1