Een remise die niet nodig was.

Michiel Hagreis verkreeg in een ingewikkelde partij de volledige controle over het centrum tegen Henk de Lange en stond totaal gewonnen. Henk zag de bui al hangen en deed nog maar een zet. Volledig onnodig nam Michiel een dam combinatie en door een mazzeltje kon Henk de dam voor gelijkspel afnemen, temeer daar Henk de damcombi totaal niet had zien aankomen en er werd besloten om de punten te delen. Ook Arie Hanegraaf liet het centrum over aan tegenstander Gerard Santen en dat liep niet goed af voor Arie. Gerrit Bosch is een zeer ervaren speler en hij won dit keer van een dapper spelende Freddy Olthof. Dexter Oude Egberink hield het nog aardig vol tegen Jan Koerselman maar verloor wel. Bart Venneker liet zich opsluiten door Tonnie Keijzer en dat werd hem uiteindelijk fataal. Peter van Esch wist de stand heel lang vrijwel gelijkwaardig te houden tegen club kampioen Yuen Wong ,maar deed uiteindelijk onder druk van de klok een verkeerde zet. Voor de analyses klik op de link:https://www.tdambase.com/sharedgames/game.php?p=nAMXVqOoLfduHVz1Dd5q2eDKXxlopf1F

D.Oude Egberink- J.Koerselman 0-2

A.Hanegraaf- G. Santen 0-2