Peter van Esch speelt interessant.

Interessante partijen. Peter van Esch heeft ze bijna altijd.

Ook tegen Arie Hanegraaf die zich goed weerde tegen Peter in een ingewikkelde partij, maar uiteindelijk won Peter een schijf en daarna ook de partij. Freddy Olthof speelde een sterke partij tegen Willem Buschers. Freddy won een schijf en daarna was er voor Willem geen houden meer aan. Bart Venneker kon winnen met een mooie damcombi, maar  dat werd niet gezien. Later in de partij nam Bart een helaas voor hem verliezende combinatie ,en tegenstander Gerard Santen profiteerde maximaal. Henk de Lange deed een snelle zet zonder zetcontrole en liep in een vrij eenvoudige combinatie tegen Nico Rosink. De partij tussen Jos Moorman en Michiel Hagreis werd gekenmerkt door een bijna volmaakt evenwicht en het werd dan ook remise. Een klein opbouw foutje van Tonnie Keijzer werd genadeloos afgestraft door kampioen Yuen Wong die de stand goed had door gerekend. Loes Grooters had het lastig tegen Jan Bosch , maar na een lange strijd  slaagde zij er in om toch een punt uit het vuur te slepen. Voor de analyses klik op de link:https://www.tdambase.com/sharedgames/game.php?p=y6lHzYYeE7OBRbaUfVNYPLTEZddJNTZP

G.Santen- B.Venneker 2-0

J.Bosch- L.Grooters 1-1