Verlies tegen Heerenveen.

Het landelijke team van Borne speelde een uitwedstrijd tegen Heerenveen.

Hoewel het team niet op volle sterkte aantrad werd er voor elk punt geknokt. Het kwam een heel eind met zeven remises maar de achtste partij werd helaas verloren. Roelof Jan de Haan speelde ook remise maar hij had combinatief kunnen verliezen en had tenslotte ook nog kunnen winnen in het eindspel. Frank Krijnen kwam een heel eind maar verloor de controle in een lastig eindspel. Wat betreft de laatste twee wedstrijden wordt het voor het team nog een hele klus om zich te handhaven, want er is dit jaar sprake van een versterkte degradatie. Op de vrijdagavond werd materiaalbeheerder en barman Peter van Esch gehuldigd door voorzitter Jos Moorman vanwege zijn meer dan veertigjarig lidmaatschap van de dambond en van de damvereniging.

Peter van Esch en Jos Moorman.