Vuurwerk op het dambord.

Bijzonder fraaie en interessante partijen in de onderlinge competitie.

Henk de Lange maakt een verkeerde keuze tegen Gerrit Bosch en liep vast, en daarmee werd de royale overwinning voor Gerrit een feit. Dexter Oude Egberink kreeg door sterke centrumschijven een winstkans tegen Loes Grooters ,maar die kans werd niet benut. In het vervolg won Loes een schijf en daarna ook de partij. Tonnie Keijzer combineerde naar dam tegen Freddy Olthof en nam daarna rustig en weloverwogen de tijd om de partij op secure wijze naar winst te voeren. Vuurwerk was er in de partij tussen Jan Koerselman en Hans van der Zon.  Hans kon winnen met een fraaie combi en op zijn beurt kon Jan winnen met een zeer fraaie forcing maar die kansen werden niet benut. Jan verkreeg wel de overhand maar Hans wist toch nog een puntendeling te bereiken. Bart Venneker tegen Gerard Santen was er één met wisselende kansen. Bart miste een winnende combi en al een zet later miste Gerard op zijn beurt een winnende combi. Bart kwam nog wel op dam met een doorbraak maar die werd hem door Gerard vervolgens weer op ingenieuze wijze ontfutseld. Het werd remise en daar mocht vooral Gerard heel tevreden over zijn. Michiel Hagreis en Yuen Wong maakten er een langdurige en interessante strijd van. Yuen domineerde de strijd en won uiteindelijk nadat Michiel nog een miraculeuze remise miste. De partij tussen Peter van Esch en Jos Moorman was inmiddels al lang op tamelijk geruisloze wijze in een puntendeling geëindigd.

D.Oude Egberink- L.Grooters 0-2

J.Moorman- P. van Esch 1-1