Slechts één remise en een zuinige slag.

De enige remise kwam op naam van Gerard Santen en Gerrit Bosch.

Gerrit brak door naar de damlijn maar Gerard kon ook doorlopen en boekte daarmee een verdiende remise. Peter van Esch brak door naar de damlijn, bij een drieslag sloeg hij slechts twee schijven en dat maakte de winst wel gemakkelijker, maar bij de juiste slagkeuze was de stand voor Bart Venneker ook verloren geweest. In een gelijkwaardige stand werd Loes Grooters in haar favoriete randspel verrast door een damcombinatie en Jos Moorman profiteerde gretig van dat buitenkansje. Jan Koerselman en Nico Rosink speelden een zeer interessante en principiële partij. Door het opspelen van een belangrijke basisschijf kwam Jan in de problemen en die tegenslag kwam hij niet meer te boven. Michiel Hagreis boekte flinke terreinwinst tegen Tonnie Keijzer. Tonnie kon nog wel afwikkelen naar een puntendeling maar dat werd niet gezien. Freddy Olthof hield het bewonderenswaardig lang vol tegen routinier Johan Essink maar nadat hij onnodig een schijf offerde ging de partij toch verloren. In een klassieke stand kreeg Henk de Lange een dunne rechtervleugel . De stand was nog wel houdbaar maar dat werd niet gezien en Yuen Wong kon doorbreken en won de partij. Voor de analyses klik op de link: https://www.tdambase.com/sharedgames/game.php?p=xb62hUoAFwiyFmmlYLgsDXTbImsY30CQ

P.van Esch- B.Venneker 2-0

J.Moorman- L.Grooters 2-0