Arie Hanegraaf wint

Een frisse start van de onderlinge competitie.

Gerard Santen liet er geen gras over groeien , hij won vlot van Dexter oude Egberink. Peter van Esch vergreep zich aan de stand en Leo Springer kon combineren en Peter gaf de pijp aan Maarten. Bart Venneker liep in een drie om vijf tegen Henk de Lange en dat voordeel werd vervolgens foutloos verzilverd. Arie Hanegraaf stond een schijf achter tegen Willem Buschers , maar Arie streed dapper door en dat werd beloond want Willem vergiste zich deerlijk en dat leverde Arie de winst op. Na alle schermutselingen werden de punten uiteindelijk gedeeld door Jan Koerselman en Hans van der Zon. Nico Rosink kreeg al in de opening de kans om Michiel Hagreis vast te zetten maar dat werd niet gezien. In een moeilijke en spectaculaire klassieke stand trok Nico uiteindelijk aan het langste eind. Tonnie Keijzer en Johan Essink maakten er een langdurige strijd van en die werd nipt gewonnen door Johan. Voor de partijen klik op de link: https://www.tdambase.com/sharedgames/game.php?p=IlwjeDSaxmEP19RFInT2F4a6i7La5Arm

G.Santen- D. Oude Egberink 2-0

P.van Esch- L.Springer 0-2