Stranden in het zicht van de haven.

Snelle winst voor Jan Bosch. Hij won met een fraaie combi van Peter Behrens.

Ook Willem Buschers liet er geen gras over groeien. Ook hij won snel van Dexter Oude Egberink. Bennie Vetketel won van Bart Venneker die op zoek is naar de vorm van vorig seizoen. Gerard Santen heeft talent maar  het echte killersinstinct ligt niet in zijn aard. Hij kreeg een sterke stand tegen Jos Moorman ,maar hij drukte niet door. Het werd remise en daar zal je Jos Moorman niet over horen klagen. Gerrit Bosch leek op weg naar een probleemloze remise tegen Nico Rosink, maar hij strandde in het zicht van de haven , in een zes om zes liep hij toch nog in een venijnige combi. “Het moest van heel ver komen” verklaarde Nico na de partij.

Hans van der Zon kwam een schijf voor, maar na een lange strijd wist Arie Hanegraaf er toch nog op knappe wijze een punt uit te slepen. Yuen Wong won in het eindspel van de als taai bekend staande Leo Springer. Henk de Lange won in de opening een schijf via de zogenaamde bomzet, dat is een op meerslag gebaseerde combinatie. Na een onvoorzichtige ruil van Henk kon Fons  ten Broeke een remise stelling forceren met een fraaie forcing , maar dat werd niet gezien, en Henk won alsnog op comfortabele wijze. Na een lange gelijkwaardige strijd besloten Tonnie Keijzer en Michiel Hagreis om genoegen te nemen met een puntendeling.

J.Bosch- P.Behrens 2-0

L.Springer- Y.Wong 0-2