Gerrit Bosch en de oude wijn.

Onderlinge en beker , het gaat probleemloos samen bij de Bornse Dam Vereniging. Want de beker wedstrijden tellen ook mee voor de onderlinge.

Nico Rosink won zijn bekerwedstrijd al snel van Dexter Oude Egberink en daardoor blijft hij koploper in de onderlinge competitie. Michiel Hagreis speelde ook voor de beker en had genoeg aan remise, maar in een dunne stand maakte Gerrit Bosch optimaal gebruik van de hem geboden mogelijkheden en kon een fraaie overwinning bijschrijven op zijn palmares. Gerrit Bosch is net als oude wijn, het wordt elk jaar beter. In de onderlinge besloten Johan Essink en Henk de Lange , na een strategische strijd, al vrij snel tot een puntendeling. Een gebrek aan wedstrijdritme bleek totaal geen probleem te zijn voor Tonnie Keijzer. Hij combineerde en won vlot van Bart Venneker. Hans van der Zon kwam al vrij snel een schijf achter  en dan kun je het tegen een speler van het kaliber Yuen Wong eigenlijk wel vergeten om nog een goed resultaat te bereiken. In een gemoedelijk onderonsje tussen Arie Hanegraaf en Loes Grooters kon laatstgenoemde uiteindelijk beide punten mee naar huis nemen. Jos Moorman won overtuigend van Fons ten Broeke die nog op zoek is naar zijn goede vorm.

J.Essink- H. de Lange 1-1

J.Moorman- F. ten Broeke 2-0