Beker-team uitgeschakeld.

Een clubavond met drie parallelle competities.

Een halve finale wedstrijd voor de persoonlijke beker competitie werd gespeeld tussen Yuen Wong en Michiel Hagreis. Michiel verdedigde zich manhaftig maar de rekenkracht van Yuen gaf tenslotte toch de doorslag. De provinciale team-bekerwedstrijd tussen Borne en Raalte werd een spannende aangelegenheid, beide teams gingen gelijk op. Peter van Esch won al snel en Gerrit Bosch onderstreepte zijn goede vorm, als vanouds laat hij zijn tegenstanders weer sidderen, hij won via een fraaie forcing. Loes Grooters speelde een mooie inhoud rijke partij, geheel zoals men dat van haar gewend is. Maar door een ongelukkige opbouw zet kreeg zij een lastige stand en ze moest zelfs een schijf offeren. Even kreeg ze nog een kans op herstel maar dat werd niet gezien en vervolgens verloor ze ,mede doordat ze een nogal verassende damcombinatie tegen kreeg. Tenslotte zat Jos Moorman  te zwoegen tegen een sterke tegenstander en ging kopje onder in een lastig klassiekje. Eindstand 4-4 en als hoogst geplaatst team is Borne uitgeschakeld.

Voor de onderlinge liep Niels ter Brake al snel in een damcombinatie en gedurende de rest van de partij liep hij achter de feiten aan en Jelle Jepma ging onbedreigd richting overwinning. In een wat wisselvallige partij trok Gerard Santen uiteindelijk aan het langste eind tegen Fons ten Broeke. Dexter Oude Egberink hield het lang vol maar moest uiteindelijk toch zijn meerdere erkennen in Bart Venneker. Nico Rosink en Leo Springer gingen foutloos richting puntendeling. Als ex-agrariër heeft Bennie Vetketel altijd moeten vechten tegen de elementen en deze strijdlust kwam hem goed van pas in zijn partij tegen de sterke en alom gevreesde Jan Bosch. Maar het solide bolwerk van Jan  begint de laatste tijd wat haarscheurtjes te vertonen. Onverschrokken stormde Bennie naar voren en kwam gewonnen te staan. Maar hij vergat om de genadeklap uit te delen en een opgeluchte Jan wist toch nog de remise haven te bereiken. Marinus Freriks stond een schijf achter maar hij maakte een verrassende comeback, hij won van Arie Hanegraaf.

J.Jepma- N.ter Brake 2-0

F.ten Broeke- G.Santen 0-2