Dexter Oude Egberink won overtuigend.

Maar 1 remise bij de Bornse Dam Vereniging.

Nico Rosink en Henk de Lange hielden mekaar keurig in evenwicht. Loes Grooters boekte naar eigen zeggen een nogal fortuinlijke overwinning op Arie Hanegraaf.  De jonge spelers gaan met de week beter spelen. Dexter Oude Egberink boekte een knappe en zeer overtuigende overwinning op Fons ten Broeke. Jelle Jepma weerde zich kranig maar uiteindelijk verloor hij toch van Hans van der Zon. Gerrit Bosch onderstreepte zijn goede vorm door van ervaren rot Leo Springer te winnen. Bennie Vetketel is uit taai hout gesneden maar uiteindelijk kon hij het toch niet bolwerken tegen Jan Koerselman, die opvallend vaak tot winst weet te komen. Gerard Santen miste zomaar de winst tegen Tonnie Keijzer en werd daarna zelf het slachtoffer van een combinatie. Yuen Wong zette Michiel  Hagreis onder druk en brak vervolgens door naar de damlijn en rondde het onberispelijk af. Jos Moorman won met een leuke damcombinatie van Willem Buschers

Op de zaterdag reisde het eerste team af naar Leek en speelde daar een memorabele wedstrijd. Drie nederlagen deerde het team volstrekt niet want daar stonden maat liefst zes overwinningen tegenover. Er was slechts 1 remise partij. Dammen een remise sport ? Daar hebben ze in Borne nog nooit iets van gemerkt. Frank Eektimmerman reisde het halve land door voor zijn partij en had al na tien minuten gewonnen! Een fraaie 13-7 overwinning derhalve en een vijfde plaats op de ranglijst!

G.Bosch- L.Springer 2-0

J.Moorman- W.Buschers 2-0