Overtuigende overwinning voor Bennie Vetketel.

Kampioen Yuen Wong dendert maar door bij de Bornse Dam Vereniging.

Tegenstander Leo Springer liep al snel in een damcombinatie en kon het daarna wel vergeten. Jan Koerselman was te sterk voor Bart Venneker en Marinus Bosman was zich niet bewust van het feit dat hij heel goed stond tegen Jos Moorman en gaf de partij remise. Tonnie Keijzer kwam erg gebonden te staan tegen Michiel Hagreis en zag het onheil naderen en gaf het wijselijk op. Bennie Vetketel sloot Peter Behrens op en boekte een fraaie overwinning. De strijd tussen Marinus Freriks en Dexter Oude Egberink kon alle kanten op . Marinus had kunnen winnen en er was ook nog een fraaie maar lastig te onderkennen winst voor Dexter maar het werd uiteindelijk remise.

Zoals altijd wachtte Nico Rosink geduldig op zijn kansen . Hij brak door naar de damlijn en Jan Bosch moest de pijp aan Maarten geven. De partij tussen Loes Grooters en Willem Buschers draaide in het middenspel uit op een tempo spelletje . Vanuit een sterke stand boekte Loes een regelmatige overwinning. Er was ook nog een inhaal bekerwedstrijd en die ging tussen Hans van der Zon en Fons ten Broeke. In een gelijkwaardige stand maakte Fons bij een slagkeus een ernstige fout en stond al snel drie schijven achter. Het was duidelijk te zien dat Fons moeite had om zich neer te leggen bij het onvermijdelijke.

J.Moorman- M.Bosman 1-1

B.Vetketel- P.Behrens 2-0