Ruime overwinning voor Gerrit Bosch.

De laatste clubavond voor de zomerpauze, en de laatste kans in de jacht op de prijzen.

Marinus Bosman won alweer, ditmaal met een hielslag en WIllem Buschers was het onvrijwillige slachtoffer. Jos Moorman werd vol in zijn combinatieve achilleshiel getroffen en Michiel Hagreis kon zo al vroegtijdig twee punten op zijn conto bijschrijven. De vreedzame sneltrein Arie Hanegraaf tegen Peter Behrens ging in volle vaart richting puntendeling en de kerkhofveld bezetting die Marinus Freriks onverschrokken had ingenomen kwam hem duur te staan, want als ex-agrariër weet Bennie Vetketel hoe hij moet oogsten. Gerrit Bosch kwam al snel twee schijven voor tegen Fons ten Broeke en de winst kon hem daarna niet meer ontgaan. Zoals wel eens vaker werd Loes Grooters het slachtoffer van een combinatieve wending. Maar ze had zich lange tijd goed geweerd tegen nummer twee Nico Rosink en daarom kon  Loes de arena met opgeheven hoofd verlaten.

Jan Koerselman had een sterke centrumpositie en kwam totaal gewonnen te staan maar liet zich nog verrassen door een plakker en een gelukkige Gerard Santen kon nog ontsnappen naar een puntendeling. Leo Springer speelde een taaie partij tegen Yuen Wong maar een eindspel foutje van Leo bezorgde Yuen uiteindelijk toch de winst. Algeheel kampioen werd Yuen Wong met als goede tweede Nico Rosink. In de B-groep was de eerste plaats voor Leo Springer en de tweede voor Jos Moorman. In de C-groep een eerste plaats voor Peter van Esch en de tweede voor Willem Buschers.

M.Bosman- W.Buschers 2-0

L.Grooters- N.Rosink 0-2