Zwaarbevochten zege voor dam-team.

De clubavond werd goed bezocht.

Een volle speelzaal bij de competitie van de Bornse Dam Vereniging.

Na een wat al te optimistische ruil werd Arie Hanegraaf op vakkundige wijze vastgezet door Gerard Santen en Willem Buschers kwam er niet aan te pas ,hij kon niet opboksen tegen  het degelijke positie spel van Jan Koerselman. Aan de top van het klassement blijft het heel spannend. De heerschappij van Yuen Wong dreigt af te brokkelen, uitdager Nico Rosink staat te trappelen om de troon te bestijgen. Yuen Wong kwam niet verder dan een puntendeling tegen een foutloos spelende Jan Bosch. Nico Rosink vlocht een geniepige dreiging in de stand tegen Gerrit Bosch die na een twee om twee afruil een damcombinatie om de oren kreeg. Michiel Hagreis is de laatste tijd een toonbeeld van stabiliteit maar tegen Leo Springer werd hij al in de opening verrast door een vervelende slagkeuze, hij kwam een schijf achter en na een langdurig verzet moest hij toch in een nederlaag berusten. Loes Grooters en Fons ten Broeke gingen volkomen gelijk op, Fons toverde een dure dam op het bord maar bijna op het laatst toen de remise al voor het oprapen lag vergreep Fons zich aan de stand en een (alweer) fortuinlijke Loes ging alsnog met beide punten aan de haal.

Het provinciale team speelde een spannende wedstrijd tegen Eelen en Rhaan. Er werden vier remises geproduceerd maar Jos Moorman kwam op achterstand te staan. Maar Jos vocht als een leeuw. Kennelijk beduusd door al die vechtlust ging zijn tegenstander in de fout en zo kon Jos alsnog beide punten binnenslepen. Inmiddels waren er grote zorgen over de partij van Tonnie Keijzer, hij moest spitsroeden lopen maar wist uiteindelijk toch een benauwde puntendeling  uit het vuur te slepen. Al met al een zwaar bevochten 7-5 overwinning.

D.Oude Egberink- M.Freriks 0-2

L.Springer- M.Hagreis 2-0