Degradatie eerste team.

Het eerste team is gedegradeerd.

In een beslissingswedstrijd tegen Zenderstad werd een nipte 9-7 nederlaag geleden en daarmee is de degradatie naar de landelijke tweede klasse een feit. Alleen Nico Rosink won zijn partij. In een ingewikkelde partij vond Jan Koerselman niet de juiste oplossing en verloor. In een klassieke middenspel positie vergreep Michiel Hagreis zich aan de stand en herstel was daarna niet meer mogelijk. De rest van de partijen werden alle remise. Anton Jurg had kunnen winnen maar daar stond tegenover dat Roelof Jan de Haan aan een nederlaag ontsnapte. Op de clubavond was er een sympathiek gebaar van de familie Freriks . Zij doneerden een bedrag aan de Bornse Dam Vereniging, en dat kan de club goed gebruiken als impuls voor het jeugdwerk. Voor de onderlinge was er een gelijk opgaande strijd tussen Loes Grooters en Jan Hoven totdat Loes het slachtoffer werd van een verrassende doorbraak. Johan Essink won van Gerard Santen en hij deed dat via een dam-combi. Nico Rosink verkreeg een sterke centrum positie en won van Peter van Esch. Freddy Olhof stond gewonnen maar hij liet zich toch nog de kaas van het brood eten en verloor van Willem Buschers. Gerrit Bosch had kunnen winnen via een doorbraak maar dat werd niet gezien. Op zijn beurt had Hans van der Zon kunnen winnen maar uiteindelijk werden de punten gedeeld. Tonnie Keijzer had combinatief kunnen winnen van Jan Koerselman maar dat gebeurde niet en na een lange partij werden de punten gedeeld. Henk de Lange zag een meerslag over het hoofd en kwam verloren te staan tegen Bart Venneker maar kreeg de kans om zich terug te knokken. Via een eindspel trucje won Henk deze lange partij uiteindelijk nog.