Eerste team ontsnapt aan degradatie.

Het provinciale team speelde een spannende wedstrijd tegen EDC2.

Overwinningen waren er voor Jan Koerselman en Bart Venneker. Helaas gingen de partijen van Jos Moorman en Hans van der Zon verloren en derhalve eindigde dit boeiende treffen in een 4-4 gelijkspel. Willem Buschers verzuimde het om een winnende damcombinatie te nemen. In een poging om een schijf op te halen werd Willem onaangenaam verrast door Gerard Santen die twee schijven voorkwam en de partij won. Zet controle is zeer belangrijk. Henk de lange keek naar iets anders en werd verrast door een winnende drie om drie doorbraak die werd genomen door Nico Rosink. Een zeer fraaie en ingewikkelde partij tussen Yuen Wong en Johan Essink werd gewonnen door Yuen. Gerrit Bosch voelde zich weer comfortabel in zijn geliefde klassieke spel maar werd ditmaal hardhandig van het bord gezet door Michiel Hagreis. Het landelijke team reisde af naar Leek waar het degradatie spook dreigend rondwaarde. Het leek mis te gaan, Gertjan Kolsté, Jan Koerselman en Eit Veenstra verloren hun partij maar dat werd uiteindelijk goed gemaakt door overwinningen van Michiel Hagreis ,Nico Rosink en Matthijs van Hofwegen. Dit gelijke spel is voldoende om over twee weken in een waarschijnlijk bloedstollend spannende beslissingswedstrijd nog een kans te krijgen op klasse behoud.