Onderlinge en bond.

Onderlinge en bondswedstrijd op het dam-menu.

In de onderlinge was het al snel raak voor Gerrit Bosch tegen onvrijwillig slachtoffer Willem Buschers. Dat ging via een combinatieve schijfwinst. Jos Moorman won via een damcombinatie van Jelle Jepma. Gerard Santen had kunnen winnen via een meerslag-finesse maar vervolgens kwam Loes Grooters op winst te staan, maar de kansen werden niet benut en de punten werden gedeeld. Freddy Olthof had door gebrek aan ruil mogelijkheden een vastloper tegen Peter van Esch. Henk de Lange forceerde de winst tegen Michiel Hagreis in een soort “Roozenburg opstelling”, nadat Michiel een reddende variant had gemist. In een klassiek onderonsje hielden Yuen Wong en Nico Rosink mekaar volledig in evenwicht. Het tweede team speelde voor de provinciale competitie tegen Dedemsvaart.  Door een snelle overwinning van Tonnie Keijzer kreeg het team vleugels. Bart Venneker won via een hielslag en puntendelingen waren er voor Jan Koerselman en Hans van der Zon. De 6-2 overwinning was een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen.