Dammen met uithoudingsvermogen.

Na de vakantie periode werd op de vrijdagavond begonnen met het nieuwe seizoen.

Bart Venneker kwam een schijf achter tegen Jan Bosch en toen Bart nog een tweede schijf achter kwam was het verzet gebroken. Peter van Esch vlocht een doorbraak dreiging in de stand en Gerard Santen liep daar prompt in en toen was het snel gebeurd. Na een slagwisseling sloeg Willem Buschers verkeerd en kwam een schijf achter. Hans van der Zon profiteerde maximaal en stevende linea recta op de winst af. Jan Koerselman speelde aanvankelijk goed tegen Nico Rosink. De stand was gelijkwaardig maar plotsklaps vergaloppeerde Jan zich. Michiel Hagreis kwam pardoes een schijf achter tegen Jos Moorman. Werd Jos misschien zenuwachtig? Hij raakte zijn schijf voorsprong kwijt en verloor zelfs nog. Op de zaterdag speelde het eerste team tegen de reserves van het sterke DIOS Achterhoek. Er werd nipt met 9-7 gewonnen. Anton Jurg won al snel en Gertjan Kolsté beschikte over het nodige uithoudingsvermogen en won uiteindelijk zijn partij. De enige verliespartij kwam op naam van Tonnie Keijzer die zijn dag niet had.

M.Hagreis- J.Moorman 2-0

G.Santen- P.van Esch 0-2