Waaghals Willem Buschers.

Spectaculaire partijen op de slotavond van de competitie.

Loes Grooters zette zichzelf op slag tegen Jos Moorman en die wist daar wel raad mee. Hij won een schijf en daarna ook de partij. Tonnie Keijzer had een voorpost maar was niet secuur genoeg bij de verdediging van dat kleinood. Yuen Wong kwam een schijf voor en bekwaam klaarde hij de klus. Michiel Hagreis tegen Gerrit Bosch was een zeer interessante klassieke partij met allerlei spannende verwikkelingen. Uiteindelijk ging het toch richting puntendeling. Waaghals Willem Buschers liet zich weer eens opsluiten. Peter Van Esch kwam gewonnen te staan maar zie maar eens wegwijs te worden in een woud van varianten. Even kreeg Willem een winstkans maar dat werd niet gezien en daarna kon Peter de stand laten vastlopen. Willem moest offeren maar hield geen stand meer over en besloot daarom maar om te capituleren. Jan Bosch en Nico Rosink speelden een zeer lange partij. De stand werd tot op het bot uitgevochten. Na vele uren zweten werden de punten gedeeld.

J.Bosch- N. Rosink 1-1

P.van Esch- W. Buschers 2-0