Een marathon op het dambord.

Een marathon op het dambord .

Al vrij snel won Gerrit Bosch een schijf door middel van een kaatsing-zetje. Maar Dexter Oude Egberink gaf de moed niet op ,door een onoplettendheid van zijn tegenstander kreeg hij plotseling de kans om door te breken naar dam en nu waren de rollen omgedraaid . Het werd een worsteling voor Gerrit hij keek aan tegen  een verloren stand. Hij knokte zich terug naar een remise stand en omdat Dexter nogal royaal omging met zijn schijven kwam Gerrit uiteindelijk gewonnen te staan. Hij kon de winst pas realiseren na een ware marathon sessie. Pas na 93! zetten was de partij beslist. Daarentegen was de partij tussen Nico Rosink en Willem Buschers al snel beslist. Willem liep al snel in een doorbraak combinatie en besloot om de pijp meteen maar aan Maarten te geven. Hans van der Zon werd het slachtoffer van een plakker naar dam en de gelukkige winnaar was Tonnie Keijzer. Bart Venneker kwam al snel een schijf achter na een ongelukkige ruil en Jos Moorman ging op uiterst overtuigende wijze richting winst. Michiel Hagreis maakte een opbouw foutje en dat werd door Jan Bosch secuur verzilverd met schijf- en partijwinst.

J.Bosch- M. Hagreis 2-0

D.Oude Egberink- G. Bosch 0-2